УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА:

Доставките на територията на България се извършват от куриерска фирма Спиди.
Стандартния срок на доставка е от 2 до 4 работни дни (изключение правят населени места, които се обслужват по график на Спиди).
Поръчки, постъпили в събота, неделя, както и национални почивни дни се обработват съответно – понеделник или първи работен ден след празника.
Поръчки се обработват до 15 ч. в работни дни. Поръчките, постъпили след 15 ч, се обработват на следващия работен ден.
При невъзможност пратката да бъде обработена, ще бъдете уведомени на посочения телефон от наш служител.
Цена на доставка:

За поръчки цената на доставката е фиксирана – 6.90 лв.
За поръчки над 69.00 лева – безплатна доставка
*Всички цени са с включен ДДС

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:

Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже от стоката, която е закупил, като може да избере да върне продукта от личен адрес или офис на куриерска фирма Спиди. Клиентът не трябва да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за обратна доставка. Срокът започва да тече от датата на:

получаване на продукта
Стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни по сметката, която сте посочили в заявлението за връщане.

Адресът за връщане или замяна: офис на СПИДИ София - Сердика (жк)

Можете да върнете поръчан артикул само когато НЕ са налице повреди, причинени от неправилна употреба – стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена, със следи от грим. Опаковката също трябва да бъде в запазената си цялост и артикулът да бъде върнат в нея. Всички етикети на стоката трябва да бъдат запазени.

Ако установим, че някое от тези условия не е спазено, си запазваме правото за невъзстановяване на сумата по вашата сметка и се налага да изпратим обратно към вас върнатия артикул.

Имате право да направите рекламация в случай на:

производствени дефекти на стоката (открити при получаване на продукт(и) или до 14-дневен срок при спазени горепосочените условия за връщане)
несъответствие с обявения/поръчан размер или модел.
В тези случаи, разходите по доставката ще бъдат поети от Търговеца. За направата на рекламация Клиентът се задължава предварително да уведоми в писмен вид Търговеца на office@bestbrandsbg.com като приложи снимков материал, където е посочен ясно дефектът или в случаите на погрешно изпратен размер от Търговеца – като се посочва и номера на поръчката, където е виден и точен желаният от Клиента размер.

За повече подробности относно начините за доставка или връщане на стока моля, използвайте контактната форма.